Arina Longbottom
Strona 1 z 1 • Share
Arina Longbottom
Arina Longbottom
Dane osobowe
Data urodzenia: 01.01.1962
Miejsce urodzenia: Londyn
Miejsce zamieszkania: Londyn
Zawód: Kursantka na aurora
Stan cywilny: Panna
Status krwi: Szlachetna
Szkoła Magii: Hogwart
Dom w Szkole: Hufflepuff
Różdżka: Wiśnia, włókno z rogu jednorożca, 10 i 1/2 cala
Umiejętności
Genetyka: -
Bogin: Śmierć bliskich
Patronus: Mgiełka (w przyszłości borsuczyca)
Teleportacja: tak
Zaklęcia niewerbalne: tak
Najlepszy w zaklęciach: Klątwy i uroki, zaklęcia ochronne, ofensywne
Najgorszy w zaklęciach: zaklęcia transmutacyjne, defensywne
Eliksiry: Uwielbia warzyć miksturki i eksperymentować co odbija się na kociołkach.
Najlepszy przedmiot szkolny: Eliksiry
Najgorszy przedmiot szkolny: Astronomia
Inne: -
Stan konta
Punkty: START: 50
1. Zakup nieśmiałka 50-30= 20
Ekwipunek:
KP: Różdżka, Nieśmiałek
Loteria: Łzy feniksa (jedna dawka)
Uwagi do Mistrza Gry
Kocham Cię.
Link do kalendarza
Re: Arina Longbottom
Twoje zakupy
Kupiłeś: niesmiałkaKupujący: Arina L.
Przedmioty: Nieśmiałek
Stan konta: 50 - 30 = 20
Możesz już dodać zakupione przedmioty do informatora.
Mistrz Gry- Punkty : 48
Re: Arina Longbottom
Loteria gwiazdkowa
W loterii gwiazdkowej wylosowałaś łzy feniksa (jedną dawkę). Pamiętaj o powiadomieniu Mistrza Gry w temacie zmiany ekwipunku, kiedy zechcesz jej użyć.
Gratulujemy! Używaj mądrze. :)
Gratulujemy! Używaj mądrze. :)
Mistrz Gry- Punkty : 48
Re: Arina Longbottom
Punkty!
Za fabularne wykonywanie swojego zawodu (patrol na ulicy Pokątnej i Nokturnie) otrzymujesz 15 punktów,
za rzucenie 1 zaklęcia w obecności Mistrza Gry, który ustalił wynik zaklęcia otrzymujesz 3 punkty,
za pokonanie groźnego stworzenia (walka z kwintopedami na Nokturnie) otrzymujesz 10 punktów,
Dodatkowo za pomoc bardziej doświadczonemu od Ciebie aurorowi (przez dobry nastrój MG) otrzymujesz 10 punktów.
Łącznie: 38
za rzucenie 1 zaklęcia w obecności Mistrza Gry, który ustalił wynik zaklęcia otrzymujesz 3 punkty,
za pokonanie groźnego stworzenia (walka z kwintopedami na Nokturnie) otrzymujesz 10 punktów,
Dodatkowo za pomoc bardziej doświadczonemu od Ciebie aurorowi (przez dobry nastrój MG) otrzymujesz 10 punktów.
Łącznie: 38
Mistrz Gry- Punkty : 48
Re: Arina Longbottom
Na swoim biurku znajdujesz teczkę, w której zawartość przedstawia zadanie, zlecone przez Szefa Biura Aurorów - Charlesa Shacklebolta. Przejrzyj ją i podejmij się jego realizacji.
Treść teczki widoczna jest tylko dla Ciebie.
Jako kursantka, możesz o pomoc poprosić dowolnego doświadczonego aurora.
Treść teczki widoczna jest tylko dla Ciebie.
Jako kursantka, możesz o pomoc poprosić dowolnego doświadczonego aurora.
Strona 1 z 1
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|