Sklep Mistrza Gry
Strona 1 z 1 • Share
Sklep Mistrza Gry
Sklep Mistrza Gry
Chcesz coś kupić?Śmiało, wejdź! Pamiętaj tylko, że nasz magiczny sklepik ma również mroczne zakamarki... Nie wszystko, co tu dostaniesz, jest legalne, więc miej się na baczności, wychodząc z Ręką Glorii czy niuchaczem.
Rozejrzyj się, wybierz, czego dusza zapragnie, a kiedy już napełnisz koszyk, zostaw pod tym tematem wiadomość od siebie:
Pod Twoim informatorem pojawi się informacja o transakcji, a w Twoim profilu - nowe rzeczy w ekwipunku.
Link do opisu wszystkich magicznych przedmiotów znajdujących się w sklepie znajdziesz tutaj.
Rozejrzyj się, wybierz, czego dusza zapragnie, a kiedy już napełnisz koszyk, zostaw pod tym tematem wiadomość od siebie:
- Kod:
[b]Kupujący:[/b] Imię i nazwisko
[b]Przedmioty:[/b] Tu wypisz
[b]Stan konta:[/b] Proste obliczenia matematyczne, stan konta - cena zakupów = ?
Pod Twoim informatorem pojawi się informacja o transakcji, a w Twoim profilu - nowe rzeczy w ekwipunku.
Link do opisu wszystkich magicznych przedmiotów znajdujących się w sklepie znajdziesz tutaj.
Eliksiry
Wszystkie eliksiry są sprzedawane w jednorazowych dawkach, należy zgłosić Mistrzowi Gry ich użycie.
Opis działania każdego z nich znajdziesz tutaj.
Amortencja - koszt: 50 punktów
Esencja dyptamu - koszt: 30 punktów
Eliksir uspokajający - koszt: 30 punktów
Mikstura spokoju - koszt: 50 punktów
Eliksir Bujnego Owłosienia - koszt: 10 punktów
Eliksir Euforii - koszt: 20 punktów
Mente Abierta - koszt: 60 punktów
Eliksir Postarzający - koszt: 20 punktów
Eliksir Rozdymający - koszt: 5 punktów
Eliksir Rozśmieszający - koszt: 10 punktów
Eliksir Pieprzowy - koszt: 5 punktów
Eliksir Skurczający - koszt: 5 punktów
Eliksir Słodkiego Snu - koszt: 10 punktów
Eliksir Wielosokowy - koszt: 100 punktów
Eliksir Wiggenowy - koszt: 70 punktów
Eliksir Zmieniający Kolor Włosów - koszt: 15 punktów
Eliksir Wytrzeźwienia - koszt: 30 punktów
Żywy Ogień - koszt: 20 punktów
Eliksir Dobrego Słuchu - koszt: 20 punktów
Wywar Zmysłowy - koszt: 50 punktów
Eliksir Życia - koszt: 500 punktów
Felix Felicis - koszt: 500 punktów
Szkiele-Wzro - koszt: 60 punktów
Eliksir Banshee - koszt: 30 punktów
Niemo-War - koszt: 20 punktów
Veritaserum - koszt: 300 punktów
Eliksir Dobrego Wzroku - koszt: 20 punktów
Wywar Dekompresyjny - koszt: 10 punktów
Eliksir Dobrego Węchu - koszt: 20 punktów
Wywar Żywej Śmierci - koszt: 100 punktów
Opis działania każdego z nich znajdziesz tutaj.
Amortencja - koszt: 50 punktów
Esencja dyptamu - koszt: 30 punktów
Eliksir uspokajający - koszt: 30 punktów
Mikstura spokoju - koszt: 50 punktów
Eliksir Bujnego Owłosienia - koszt: 10 punktów
Eliksir Euforii - koszt: 20 punktów
Mente Abierta - koszt: 60 punktów
Eliksir Postarzający - koszt: 20 punktów
Eliksir Rozdymający - koszt: 5 punktów
Eliksir Rozśmieszający - koszt: 10 punktów
Eliksir Pieprzowy - koszt: 5 punktów
Eliksir Skurczający - koszt: 5 punktów
Eliksir Słodkiego Snu - koszt: 10 punktów
Eliksir Wielosokowy - koszt: 100 punktów
Eliksir Wiggenowy - koszt: 70 punktów
Eliksir Zmieniający Kolor Włosów - koszt: 15 punktów
Eliksir Wytrzeźwienia - koszt: 30 punktów
Żywy Ogień - koszt: 20 punktów
Eliksir Dobrego Słuchu - koszt: 20 punktów
Wywar Zmysłowy - koszt: 50 punktów
Eliksir Życia - koszt: 500 punktów
Felix Felicis - koszt: 500 punktów
Szkiele-Wzro - koszt: 60 punktów
Eliksir Banshee - koszt: 30 punktów
Niemo-War - koszt: 20 punktów
Veritaserum - koszt: 300 punktów
Eliksir Dobrego Wzroku - koszt: 20 punktów
Wywar Dekompresyjny - koszt: 10 punktów
Eliksir Dobrego Węchu - koszt: 20 punktów
Wywar Żywej Śmierci - koszt: 100 punktów
Przedmioty
Kociołek - koszt: 50 punktów
Kryształowa kula - koszt: 50 punktów
Teleskop - koszt: 50 punktów
Omnikulary - koszt: 60 punktów
Samopiszące pióro - koszt: 100 punktów
Przypominajka - koszt: 100 punktów
Fałszoskop - koszt: 120 punktów
Ujawniacz - koszt: 120 punktów
Miotła - koszt: 170 punktów
Woreczek ze skóry wsiąkiewki - koszt: 180 punktów
Ręka Glorii* - koszt: 200 punktów
*dwie sztuki - właściciele:
Lunaskop - koszt: 200 punktów
Dwukierunkowe lusterko - koszt: 150 punktów za 1 sztukę
Nowa różdżka - koszt: 100 punktów
Szafka zniknięć w domu i w wybranym przez siebie miejscu* - koszt: 350 punktów
* dwie pary, właściciele:
Bezoar* - koszt: 350 punktów
*produkt jednorazowy. Należy powiadomić Mistrza Gry o jego użyciu
Myślodsiewnia - koszt: 380 punktów
Świstoklik - koszt: 400 punktów
Latający dywan - koszt: 550 punktów
Latający motocykl - koszt: 600 punktów
Latający samochód - koszt: 750 punktów
Peleryna niewidka - koszt: 800 punktów
Łzy feniksa* - fiolka z jedną łzą, koszt: 500 punktów
*produkt jednorazowy. Należy powiadomić Mistrza Gry o jego użyciu
Samonapełniający się kubek - kubek, który pozostaje pusty, póki nie chwyci się go w obie dłonie i nie powie głośno i wyraźnie, na jaki napój ma się ochotę, koszt: 200 punktów
Niewidzialny atrament - koszt: 100 punktów
Wykrywacz wrogów - koszt: 300 punktów
Walizka* - koszt: 500 punktów
*lub torba z przestrzenią większą wewnątrz, niż na zewnątrz; podobna do walizki Newta Scamandera
Kryształowa kula - koszt: 50 punktów
Teleskop - koszt: 50 punktów
Omnikulary - koszt: 60 punktów
Samopiszące pióro - koszt: 100 punktów
Przypominajka - koszt: 100 punktów
Fałszoskop - koszt: 120 punktów
Ujawniacz - koszt: 120 punktów
Miotła - koszt: 170 punktów
Woreczek ze skóry wsiąkiewki - koszt: 180 punktów
Ręka Glorii* - koszt: 200 punktów
*dwie sztuki - właściciele:
Lunaskop - koszt: 200 punktów
Dwukierunkowe lusterko - koszt: 150 punktów za 1 sztukę
Nowa różdżka - koszt: 100 punktów
Szafka zniknięć w domu i w wybranym przez siebie miejscu* - koszt: 350 punktów
* dwie pary, właściciele:
Bezoar* - koszt: 350 punktów
*produkt jednorazowy. Należy powiadomić Mistrza Gry o jego użyciu
Myślodsiewnia - koszt: 380 punktów
Świstoklik - koszt: 400 punktów
Latający dywan - koszt: 550 punktów
Latający motocykl - koszt: 600 punktów
Latający samochód - koszt: 750 punktów
Peleryna niewidka - koszt: 800 punktów
Łzy feniksa* - fiolka z jedną łzą, koszt: 500 punktów
*produkt jednorazowy. Należy powiadomić Mistrza Gry o jego użyciu
Samonapełniający się kubek - kubek, który pozostaje pusty, póki nie chwyci się go w obie dłonie i nie powie głośno i wyraźnie, na jaki napój ma się ochotę, koszt: 200 punktów
Niewidzialny atrament - koszt: 100 punktów
Wykrywacz wrogów - koszt: 300 punktów
Walizka* - koszt: 500 punktów
*lub torba z przestrzenią większą wewnątrz, niż na zewnątrz; podobna do walizki Newta Scamandera
Umiejętności
Ważne! Poniższe umiejętności muszą zostać wykupione nawet jeśli opis ich nauki został zawarty w Karcie Postaci. Jeżeli zaś umiejętność nie została zawarta w Karcie Postaci, po wykupieniu danej umiejętności trzeba się jej nauczyć fabularnie - nauka zajmie co najmniej kilka tygodni fabularnych, w zależności od postępów i danej umiejętności.
Jeżeli przy tworzeniu Karty Postaci widzisz, że dana umiejętność zawarta w genetykach (animagia, legilimencja, oklumencja) jest zamknięta - nie możesz opisać jej w karcie. Jeżeli zechcesz ją wykupić po napisaniu karty - będziesz musiał nauczyć się jej fabularnie. Nauka animagii od podstaw zajmuje kilka lat. Nauka legilimencji/oklumencji - od kilku miesięcy do roku, aby nabyć podstawy - później należy je obie rozwijać. Nauka wyczarowania patronusa zajmuje kilka miesięcy (1-3). Nauka teleportacji/teleportacji łącznej zajmuje od dwóch do pięciu miesięcy pod okiem instruktora i kończy się egzaminem oraz otrzymaniem licencji. Opis czasu nauki dotyczy miesięcy fabularnych.
Teleportacji łącznej nie trzeba uczyć się fabularnie, jeżeli w KP zawarta jest informacja o umiejętności teleportacji w odpowiedniej rubryce (wystarczy "tak" bądź podobna informacja, że czarodziej potrafi się teleportować).
W rubryce "genetyka" możesz zawrzeć tylko jedną wybraną, otwartą genetykę. Jeżeli chcesz mieć coś ponad genetykę (dodatkową umiejętność) - musisz nauczyć się jej fabularnie.
Jeżeli przy tworzeniu Karty Postaci widzisz, że dana umiejętność zawarta w genetykach (animagia, legilimencja, oklumencja) jest zamknięta - nie możesz opisać jej w karcie. Jeżeli zechcesz ją wykupić po napisaniu karty - będziesz musiał nauczyć się jej fabularnie. Nauka animagii od podstaw zajmuje kilka lat. Nauka legilimencji/oklumencji - od kilku miesięcy do roku, aby nabyć podstawy - później należy je obie rozwijać. Nauka wyczarowania patronusa zajmuje kilka miesięcy (1-3). Nauka teleportacji/teleportacji łącznej zajmuje od dwóch do pięciu miesięcy pod okiem instruktora i kończy się egzaminem oraz otrzymaniem licencji. Opis czasu nauki dotyczy miesięcy fabularnych.
Teleportacji łącznej nie trzeba uczyć się fabularnie, jeżeli w KP zawarta jest informacja o umiejętności teleportacji w odpowiedniej rubryce (wystarczy "tak" bądź podobna informacja, że czarodziej potrafi się teleportować).
W rubryce "genetyka" możesz zawrzeć tylko jedną wybraną, otwartą genetykę. Jeżeli chcesz mieć coś ponad genetykę (dodatkową umiejętność) - musisz nauczyć się jej fabularnie.
Zdolność teleportacji łącznej - koszt: 70 punktów
Zdolność przywołania Patronusa dla "zwykłych" czarodziejów - koszt: 150 punktów
Zdolność przywołania Patronusa dla Śmierciożerców - koszt: 300 punktów
Zdolność przemiany w zwierzę (Animag) - koszt: 400 punktów
Zdolność oklumencji - koszt: 200 punktów
Zdolność legilimencji - koszt: 200 punktów
Zdolność przywołania Patronusa dla "zwykłych" czarodziejów - koszt: 150 punktów
Zdolność przywołania Patronusa dla Śmierciożerców - koszt: 300 punktów
Zdolność przemiany w zwierzę (Animag) - koszt: 400 punktów
Zdolność oklumencji - koszt: 200 punktów
Zdolność legilimencji - koszt: 200 punktów
Zwierzęta
Trzymanie większości stworzeń magicznych jest nielegalne ze względów bezpieczeństwa. Stworzenia te zostały uznane za zagrażające ludziom i tajności magii. Jedynie niektóre z nich można spotkać na lekcjach Opieki Nad Magicznymi Stworzeniami.
Niuchacz - koszt: 30 punktów
Nieśmiałek - koszt: 30 punktów
Demimoz - koszt: 50 punktów
Żmijoptak - koszt: 100 punktów
Gromoptak - koszt: 300 punktów
Pikujące licho - koszt: 150 punktów
Pufek pigmejski - koszt: 10 punktów
Hipogryf - koszt: 300 punktów
Testral - koszt: 400 punktów
jajo smoka - koszt: 500 punktów
Niuchacz - koszt: 30 punktów
Nieśmiałek - koszt: 30 punktów
Demimoz - koszt: 50 punktów
Żmijoptak - koszt: 100 punktów
Gromoptak - koszt: 300 punktów
Pikujące licho - koszt: 150 punktów
Pufek pigmejski - koszt: 10 punktów
Hipogryf - koszt: 300 punktów
Testral - koszt: 400 punktów
jajo smoka - koszt: 500 punktów
Inne
Ukrycie rodziny pod Zaklęciem Fideliusa* - koszt: 600 punktów
* istnieje możliwość zsumowania punktów kilku postaci
Przechwycenie cudzej sowy z listem* - koszt: 100 punktów
* możliwość jednorazowa, należy zgłosić MG jej wykorzystanie
Zostanie MG na jedną grę - koszt: 100 punktów
Zmiana wyglądu postaci* - 400 punktów
* możliwość jednorazowa, należy zgłosić MG jej wykorzystanie
* istnieje możliwość zsumowania punktów kilku postaci
Przechwycenie cudzej sowy z listem* - koszt: 100 punktów
* możliwość jednorazowa, należy zgłosić MG jej wykorzystanie
Zostanie MG na jedną grę - koszt: 100 punktów
Zmiana wyglądu postaci* - 400 punktów
* możliwość jednorazowa, należy zgłosić MG jej wykorzystanie
Strona 1 z 1
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|