przybornik
Sklep Mistrza Gry

Sklep Mistrza Gry

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down

Sklep Mistrza Gry Empty Sklep Mistrza Gry

Pisanie by Deathly Hallows Pon Lis 28, 2016 3:41 pm

Sklep Mistrza Gry


Chcesz coś kupić?Śmiało, wejdź! Pamiętaj tylko, że nasz magiczny sklepik ma również mroczne zakamarki... Nie wszystko, co tu dostaniesz, jest legalne, więc miej się na baczności, wychodząc z Ręką Glorii czy niuchaczem.
Rozejrzyj się, wybierz, czego dusza zapragnie, a kiedy już napełnisz koszyk, zostaw pod tym tematem wiadomość od siebie:

Kod:
[b]Kupujący:[/b] Imię i nazwisko
[b]Przedmioty:[/b] Tu wypisz
[b]Stan konta:[/b] Proste obliczenia matematyczne, stan konta - cena zakupów = ?

Pod Twoim informatorem pojawi się informacja o transakcji, a w Twoim profilu - nowe rzeczy w ekwipunku.
Link do opisu wszystkich magicznych przedmiotów znajdujących się w sklepie znajdziesz tutaj.


Eliksiry

Wszystkie eliksiry są sprzedawane w jednorazowych dawkach, należy zgłosić Mistrzowi Gry ich użycie.
Opis działania każdego z nich znajdziesz tutaj.

Amortencja - koszt: 50 punktów
Esencja dyptamu - koszt: 30 punktów
Eliksir uspokajający - koszt: 30 punktów
Mikstura spokoju - koszt: 50 punktów
Eliksir Bujnego Owłosienia - koszt: 10 punktów
Eliksir Euforii - koszt: 20 punktów
Mente Abierta - koszt: 60 punktów
Eliksir Postarzający - koszt: 20 punktów
Eliksir Rozdymający - koszt: 5 punktów
Eliksir Rozśmieszający - koszt: 10 punktów
Eliksir Pieprzowy - koszt: 5 punktów
Eliksir Skurczający - koszt: 5 punktów
Eliksir Słodkiego Snu - koszt: 10 punktów
Eliksir Wielosokowy - koszt: 100 punktów
Eliksir Wiggenowy - koszt: 70 punktów
Eliksir Zmieniający Kolor Włosów - koszt: 15 punktów
Eliksir Wytrzeźwienia - koszt: 30 punktów
Żywy Ogień - koszt: 20 punktów
Eliksir Dobrego Słuchu - koszt: 20 punktów
Wywar Zmysłowy - koszt: 50 punktów
Eliksir Życia - koszt: 500 punktów
Felix Felicis - koszt: 500 punktów
Szkiele-Wzro - koszt: 60 punktów
Eliksir Banshee - koszt: 30 punktów
Niemo-War - koszt: 20 punktów
Veritaserum - koszt: 300 punktów
Eliksir Dobrego Wzroku - koszt: 20 punktów
Wywar Dekompresyjny - koszt: 10 punktów
Eliksir Dobrego Węchu - koszt: 20 punktów
Wywar Żywej Śmierci - koszt: 100 punktów


Przedmioty

Kociołek - koszt: 50 punktów

Kryształowa kula - koszt: 50 punktów

Teleskop - koszt: 50 punktów

Omnikulary - koszt: 60 punktów  

Samopiszące pióro - koszt: 100 punktów

Przypominajka - koszt: 100 punktów

Fałszoskop - koszt: 120 punktów

Ujawniacz - koszt: 120 punktów

Miotła - koszt: 170 punktów

Woreczek ze skóry wsiąkiewki - koszt: 180 punktów

Ręka Glorii* - koszt: 200 punktów
*dwie sztuki - właściciele:

Lunaskop - koszt: 200 punktów

Dwukierunkowe lusterko - koszt: 150 punktów za 1 sztukę

Nowa różdżka - koszt: 100 punktów

Szafka zniknięć w domu i w wybranym przez siebie miejscu* - koszt: 350 punktów
* dwie pary, właściciele:

Bezoar* - koszt: 350 punktów
*produkt jednorazowy. Należy powiadomić Mistrza Gry o jego użyciu

Myślodsiewnia - koszt: 380 punktów

Świstoklik - koszt: 400 punktów

Latający dywan - koszt: 550 punktów

Latający motocykl - koszt: 600 punktów

Latający samochód - koszt: 750 punktów

Peleryna niewidka - koszt: 800 punktów

Łzy feniksa* - fiolka z jedną łzą, koszt: 500 punktów
*produkt jednorazowy. Należy powiadomić Mistrza Gry o jego użyciu

Samonapełniający się kubek - kubek, który pozostaje pusty, póki nie chwyci się go w obie dłonie i nie powie głośno i wyraźnie, na jaki napój ma się ochotę, koszt: 200 punktów

Niewidzialny atrament - koszt: 100 punktów

Wykrywacz wrogów - koszt: 300 punktów

Walizka* - koszt: 500 punktów
*lub torba z przestrzenią większą wewnątrz, niż na zewnątrz; podobna do walizki Newta Scamandera


Umiejętności

Ważne! Poniższe umiejętności muszą zostać wykupione nawet jeśli opis ich nauki został zawarty w Karcie Postaci. Jeżeli zaś umiejętność nie została zawarta w Karcie Postaci, po wykupieniu danej umiejętności trzeba się jej nauczyć fabularnie - nauka zajmie co najmniej kilka tygodni fabularnych, w zależności od postępów i danej umiejętności.
Jeżeli przy tworzeniu Karty Postaci widzisz, że dana umiejętność zawarta w genetykach (animagia, legilimencja, oklumencja) jest zamknięta - nie możesz opisać jej w karcie. Jeżeli zechcesz ją wykupić po napisaniu karty - będziesz musiał nauczyć się jej fabularnie. Nauka animagii od podstaw zajmuje kilka lat. Nauka legilimencji/oklumencji - od kilku miesięcy do roku, aby nabyć podstawy - później należy je obie rozwijać. Nauka wyczarowania patronusa zajmuje kilka miesięcy (1-3). Nauka teleportacji/teleportacji łącznej zajmuje od dwóch do pięciu miesięcy pod okiem instruktora i kończy się egzaminem oraz otrzymaniem licencji. Opis czasu nauki dotyczy miesięcy fabularnych.
Teleportacji łącznej nie trzeba uczyć się fabularnie, jeżeli w KP zawarta jest informacja o umiejętności teleportacji w odpowiedniej rubryce (wystarczy "tak" bądź podobna informacja, że czarodziej potrafi się teleportować).
W rubryce "genetyka" możesz zawrzeć tylko jedną wybraną, otwartą genetykę. Jeżeli chcesz mieć coś ponad genetykę (dodatkową umiejętność) - musisz nauczyć się jej fabularnie.


Zdolność teleportacji łącznej - koszt: 70 punktów

Zdolność przywołania Patronusa dla "zwykłych" czarodziejów - koszt: 150 punktów

Zdolność przywołania Patronusa dla Śmierciożerców - koszt: 300 punktów

Zdolność przemiany w zwierzę (Animag) - koszt: 400 punktów

Zdolność oklumencji - koszt: 200 punktów

Zdolność legilimencji - koszt: 200 punktów


Zwierzęta

Trzymanie większości stworzeń magicznych jest nielegalne ze względów bezpieczeństwa. Stworzenia te zostały uznane za zagrażające ludziom i tajności magii. Jedynie niektóre z nich można spotkać na lekcjach Opieki Nad Magicznymi Stworzeniami.

Niuchacz - koszt: 30 punktów
Nieśmiałek - koszt: 30 punktów
Demimoz - koszt: 50 punktów
Żmijoptak - koszt: 100 punktów
Gromoptak - koszt: 300 punktów
Pikujące licho - koszt: 150 punktów
Pufek pigmejski - koszt: 10 punktów
Hipogryf - koszt: 300 punktów
Testral - koszt: 400 punktów
jajo smoka - koszt: 500 punktów



Inne

Ukrycie rodziny pod Zaklęciem Fideliusa* - koszt: 600 punktów
* istnieje możliwość zsumowania punktów kilku postaci

Przechwycenie cudzej sowy z listem* - koszt: 100 punktów
* możliwość jednorazowa, należy zgłosić MG jej wykorzystanie

Zostanie MG na jedną grę - koszt: 100 punktów

Zmiana wyglądu postaci* - 400 punktów
* możliwość jednorazowa, należy zgłosić MG jej wykorzystanie


Deathly Hallows
Deathly Hallows

Punkty : 20

https://deathly-hallows.forumpolish.com/ https://deathly-hallows.forumpolish.com/ https://deathly-hallows.forumpolish.com/ https://deathly-hallows.forumpolish.com/

Powrót do góry Go down

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach