Syriusz Black
Strona 1 z 1 • Share
Syriusz Black
Syriusz Black
Dane osobowe
Data urodzenia: 3 listopada 1959r.
Miejsce urodzenia: Londyn, Wielka Brytania
Miejsce zamieszkania: Londyn, Wielka Brytania
Zawód: kursant na aurora
Stan cywilny: kawaler
Status krwi: czysta
Szkoła Magii: Hogwart
Dom w Szkole: Gryffindor
Różdżka: Wykonana z hikory, kieł widłowęża jako rdzeń. 11 cali długości, dość giętka.
Umiejętności
Genetyka: animag (pies)
Bogin: szyszymora
Patronus: W trakcie nauki pełnej formy; nietrudno się domyślić, że jego Patronus będzie miał kształt psa
Teleportacja: tak
Zaklęcia niewerbalne: Tak, choć nie zawsze i póki co w grę wchodzą jedynie te proste zaklęcia
Najlepszy w: Transmutacji, magii defensywnej i ofensywnej
Najgorszy w: Magii leczniczej
Eliksiry: Pomijając fakt, że nie ma do nich cierpliwości, to te proste nie sprawiają mu raczej większych problemów. Przy bardziej skomplikowanych największym problemem są przepisy i wskazówki, które Black uważa za nudne i niepotrzebne.
Najlepszy przedmiot szkolny: Transmutacja, Obrona przed Czarną Magią
Najgorszy przedmiot szkolny: Numerologia, Zielarstwo
Inne: -
Stan konta
Punkty: 65
Ekwipunek:
Uwagi do Mistrza Gry
Have fun.
Link do kalendarza
Re: Syriusz Black
Na swoim biurku znajdujesz teczkę, w której zawartość przedstawia zadanie, zlecone przez Szefa Biura Aurorów - Charlesa Shacklebolta. Przejrzyj ją i podejmij się jego realizacji.
Treść teczki widoczna jest tylko dla Ciebie. Co zrobisz z jej informacją, zależy od Ciebie.
Jako kursant, możesz o pomoc poprosić dowolnego doświadczonego aurora.
Treść teczki widoczna jest tylko dla Ciebie. Co zrobisz z jej informacją, zależy od Ciebie.
Jako kursant, możesz o pomoc poprosić dowolnego doświadczonego aurora.
Re: Syriusz Black
Loteria gwiazdkowa
W loterii gwiazdkowej wylosowałeś przechwycenie sowy z listem (jednorazowe). Pamiętaj o powiadomieniu Mistrza Gry w temacie zmiany ekwipunku, kiedy zechcesz jej użyć.
Gratulujemy! Używaj mądrze. :)
Ciastko może będzie następnym razem. ;)
Gratulujemy! Używaj mądrze. :)
Ciastko może będzie następnym razem. ;)
Mistrz Gry- Punkty : 48
Re: Syriusz Black
Na swoim biurku znajdujesz teczkę, w której zawartość przedstawia zadanie, zlecone przez Szefa Biura Aurorów - Charlesa Shacklebolta. Przejrzyj ją i podejmij się jego realizacji.
Treść teczki widoczna jest tylko dla Ciebie.
Jako kursant, możesz o pomoc poprosić dowolnego doświadczonego aurora.
Treść teczki widoczna jest tylko dla Ciebie.
Jako kursant, możesz o pomoc poprosić dowolnego doświadczonego aurora.
Strona 1 z 1
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|